Obsługa Pacjenta

Sekcja zawiera informacje o rezerwacji wizyt w poradniach, niezbędnych dokumentach (recepty, zwolnienia), obsłudze Pacjenta w Centrum Medycznym iMed24, a także informacje o świadczeniach udzielanych w domu Pacjenta.

W jaki sposób można umówić się na wizytę lub badanie w Centrum Medycznym iMed24?
Na wizytę do naszego centrum medycznego można umówić się na kilka sposobów:- zdalnie: za pomocą aplikacji i strony MojeZdrowie24 (https://mojezdrowie24.pl/) lub za pomocą konta w Portalu Pacjenta (https://portal.imed24.pl/) - telefonicznie: 12 376 31 31 - osobiście: bezpośrednio na recepcjiZdalnie można umówić się również na niektóre rodzaje badań: za pomocą MojeZdrowie24 na USG, a za pomocą Portalu Pacjenta na: rentgen (RTG), mammografię (MMG), densytometrię, audiometrię i tympanometrię.
Jak aktywować konto w Portalu Pacjenta?
1. Podaj recepcjonistce numer telefonu oraz adres e-mail. 2. Na wskazany przez siebie adres e-mail* otrzymasz wygenerowany automatycznie link, a na wskazany numer telefonu - kod SMS. 3. Wprowadź w aplikacji kod z SMS i nadaj swoje hasło. 4. Zaloguj się do Portalu Pacjenta przy pomocy nadanego hasła i zaakceptuj zgody oraz regulamin. 5. Teraz możesz już korzystać z Portalu Pacjenta! 6. Wyniki badań sprawdzaj w zakładce – Dokumentacja medyczna*** jeśli nie otrzymałeś linku do aktywacji sprawdź folder SPAM **jeśli nie widać wyników lub wystąpił problem z aktywacją zadzwoń – 12 376 31 31 lub napisz kontakt@imed24.pl
Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane?
Rozmowy telefoniczne z Call Center są nagrywane ze względów bezpieczeństwa, a także w celu wyjaśniania ewentualnych nieporozumień. Zapis rozmowy pozwala nam także na stałe monitorowanie jakości obsługi naszych Pacjentów.
Czy w przypadku spóźnienia Pacjent zostanie przyjęty do lekarza?
Jeżeli spóźnienie wynosi więcej niż 50% czasu przewidzianego na konsultację, Pacjentowi zostanie zaproponowany inny termin wizyty.
Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań?
Wyniki większości badań wykonywanych z krwi dostępne są dla Pacjenta już następnego dnia. Jeżeli lekarz uzna za konieczne (np. ze względu na stan zdrowia Pacjenta) wykonanie badań w trybie pilnym, wtedy wyniki tych badań dostępne są w ciągu kilku godzin. Na wynik posiewu i badań specjalistycznych (rzadko zlecane) czas oczekiwania wynosi kilka dni. Wynik cytologii otrzymujemy w ciągu ok. 7 dni. Badania radiologiczne opisywane są w przeciągu 14 dni. Wyniki badań USG oraz ECHO serca dostępne są od razu po badaniu.
Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia L-4?
Wymagane dane to: Pesel pacjenta, NIP Pacjenta oraz NIP Pracodawcy
Jaki jest termin ważności skierowania na badania laboratoryjne oraz diagnostyczne?
Termin ważności skierowania na wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyczne wynosi 1 miesiąc (ewentualnie jeżeli lekarz zaleci inaczej oraz zaznaczy informację na skierowaniu).
Jak umówić się na badania Medycyny Pracy?
Na badania medycyny pracy Pacjent może umówić się telefonicznie pod numerem: 12 376 31 31. Konieczne jest posiadanie skierowania od pracodawcy.

Płatności i umowy

Sekcja zawiera szczegółowe informacje związane z zawieraniem umów dotyczących Pakietów Medycznych dostępnych w Centrum Medycznym, a także sposobach płatności.

W jaki sposób można zapłacić za realizowane usługi?
Płatności za usługi można dokonać przy użyciu karty płatniczej lub gotówki.