Obsługa Pacjenta

W jaki sposób można umówić się na wizytę lub badanie w Centrum Medycznym iMed24?

Na wizytę do naszego centrum medycznego można umówić się na kilka sposobów:

  • za pomocą konta w Portalu Pacjenta (https://portal.imed24.pl/)
  • telefonicznie: 12 376 31 31
  • osobiście: bezpośrednio na recepcji

Zdalnie można umówić się również na niektóre rodzaje badań: za pomocą Portalu Pacjenta na: rentgen (RTG), mammografię (MMG), densytometrię, audiometrię i tympanometrię.

Jak aktywować konto w Portalu Pacjenta?

1. Stacjonarnie
Dostęp do Portalu Pacjenta uzyskasz w naszej przychodni na ulicy Życzkowskiego 29. Pamiętaj, żeby mieć przy sobie dowód tożsamości do okazania. Po zweryfikowaniu Twoich danych osobowych przez pracownika Recepcji otrzymasz mailowo link do aktywacji konta.

2. Online
Kliknij tutaj i wypełnij formularz. Zajmie Ci to niespełna kilka minut. Będziesz miał już możliwość umawiania konsultacji. Możesz przy najbliższej wizycie w naszej przychodni potwierdzić w recepcji swoje dane osobowe lub zrobić to przez twój Profil Zaufany, by mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Portalu Pacjenta.

Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane?
Rozmowy telefoniczne z Call Center są nagrywane ze względów bezpieczeństwa, a także w celu wyjaśniania ewentualnych nieporozumień. Zapis rozmowy pozwala nam także na stałe monitorowanie jakości obsługi naszych Pacjentów.
Czy w przypadku spóźnienia Pacjent zostanie przyjęty do lekarza?
Jeżeli spóźnienie wynosi więcej niż 50% czasu przewidzianego na konsultację, Pacjentowi zostanie zaproponowany inny termin wizyty.
Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań?
Wyniki większości badań wykonywanych z krwi dostępne są dla Pacjenta już następnego dnia. Jeżeli lekarz uzna za konieczne (np. ze względu na stan zdrowia Pacjenta) wykonanie badań w trybie pilnym, wtedy wyniki tych badań dostępne są w ciągu kilku godzin. Na wynik posiewu i badań specjalistycznych (rzadko zlecane) czas oczekiwania wynosi kilka dni. Wynik cytologii otrzymujemy w ciągu ok. 7 dni. Badania radiologiczne opisywane są w przeciągu 14 dni. Wyniki badań USG oraz ECHO serca dostępne są od razu po badaniu.
Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia L-4?
Wymagane dane to: Pesel pacjenta, NIP Pacjenta oraz NIP Pracodawcy
Jaki jest termin ważności skierowania na badania laboratoryjne oraz diagnostyczne?
Termin ważności skierowania na wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyczne wynosi 1 miesiąc (ewentualnie jeżeli lekarz zaleci inaczej oraz zaznaczy informację na skierowaniu).
Jak umówić się na badania Medycyny Pracy?
Na badania medycyny pracy Pacjent może umówić się telefonicznie pod numerem: 12 376 31 31. Konieczne jest posiadanie skierowania od pracodawcy.

Płatności i umowy

W jaki sposób można zapłacić za realizowane usługi?
Płatności za usługi można dokonać przy użyciu karty płatniczej lub gotówki.