FAQ

  • Obsługa Pacjenta

    Sekcja zawiera informacje o rezerwacji wizytw Poradniach, niezbędnych dokumentach (recepty, zwolnienia), obsłudze Pacjenta w Centrum Medycznym iMed24, a także informacje o świadczeniach udzielanych w domu Pacjenta.

     

    W jaki sposób można umówić się na wizytę lub badanie w Centrum Medycznym?

    Pacjent może umówić się bezpośrednio w Centrum Medycznym lub skorzystać z Telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta pod numerem telefonu: 12 376 31 31

     

    Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane?

    Rozmowy telefoniczne z Call Center są nagrywane ze względów bezpieczeństwa, a także w celu wyjaśniania ewentualnych nieporozumień. Zapis rozmowy pozwala nam także na stałe monitorowanie jakości obsługi naszych Pacjentów.

     

    Czy w przypadku spóźnienia Pacjent zostanie  przyjęty do lekarza?

    Jeżeli spóźnienie wynosi więcej niż 50% czasu przewidzianego na konsultację, Pacjentowi zostanie zaproponowany inny termin wizyty.

     

    Jakie dane są potrzebne do wystawienia zwolnienia L-4?

    Wymagane dane to: Pesel pacjenta, NIP Pacjenta oraz NIP Pracodawcy

     

    Jak przygotować się do badań?

    Informacja na temat przygotowania się do wybranych badań znajduje się tutaj

     

    Jaki jest termin ważności skierowania na badania laboratoryjne oraz diagnostyczne?

    Termin ważności skierowania na wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyczne wynosi 1 miesiąc (ewentualnie jeżeli lekarz zaleci inaczej oraz zaznaczy informację na skierowaniu).

     

    Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań?

    Wyniki większości  badań wykonywanych z krwi dostępne są dla Pacjenta już następnego dnia. Jeżeli lekarz uzna za konieczne (np. ze względu na stan zdrowia Pacjenta) wykonanie badań w trybie pilnym, wtedy wyniki tych badań dostępne są w ciągu kilku godzin. Na wynik posiewu i badań specjalistycznych (rzadko zlecane) czas oczekiwania wynosi kilka dni. Wynik cytologii otrzymujemy w ciągu ok. 7 dni. Badania radiologiczne opisywane są w przeciągu 14 dni. Wyniki badań USG oraz ECHO serca dostępne są od razu po badaniu.

     

    Jak umówić się na badania Medycyny Pracy?

    Na badania medycyny pracy Pacjent może umówić się telefonicznie pod numerem: 12 376 31 31. Konieczne jest posiadanie skierowania od pracodawcy.

     

  • Płatności, umowy

    Sekcja zawiera szczegółowe informacje związane z zawieraniem umów dotyczących Pakietów Medycznych dostępnych w Centrum Medycznym, a także sposobach płatności.

     

    W jaki sposób można zapłacić za realizowane usługi?

    Płatności za usługi można dokonać przy użyciu karty płatniczej lub gotówki

     

Już teraz podaj nam adres e-mail! I korzystaj na bieżąco z nowych promocji i zniżek w CM iMed24!

Chcesz umówić się na wizytę?

e-rezerwacja Kontakt

Poznaj naszą ofertę: