Czym są wideokonsultacje ?

Usługa wyłącznie dla Pacjentów  iMed24

Czym są wideokonsultacje ?

Usługa wyłącznie dla Pacjentów iMed24

Wideokonsultacje to nowy sposób świadczenia usług medycznych, który pozwala wykorzystać nowoczesne technologie w celu usprawnienia kontaktu Pacjenta z lekarzem. W ramach wideokonsultacji Pacjent z dowolnego miejsca łączy się poprzez zabezpieczoną platformę informatyczną Comarch Concierge z lekarzem w iMed24 i odbywa konsultację medyczną.
Wideokonsultacje w Centrum Medycznym iMed24
Jak rozpocząć korzystanie z wideokonsultacji w iMed24?

Jak rozpocząć korzystanie z wideokonsultacji w iMed24?

Z wideokonsultacji może skorzystać wyłącznie Pacjent posiadający konto w Portalu Pacjenta Centrum Medycznego iMed24. Każdy Pacjent otrzyma przed założeniem konta dane do logowania i szczegółowy regulamin. Niezbędne będzie podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nie trzeba zjawiać się w przychodni, by założyć konto w Portalu Pacjenta. Wystarczy zadzwonić na infolinię 12 376 31 31, a konsultant przeprowadzi przez proces rejestracji. Wideokonsultacje świadczone są za pomocą autorskiej platformy Comarch Concierge.
Odwiedź Portal Pacjenta
Jak wygląda wideokonsultacja?

Jak wygląda wideokonsultacja?

Pacjent inicjuje wideokonsultację z umówionym lekarzem w zarezerwowanym wcześniej terminie. Dostępne terminy widoczne są w Portalu Pacjenta po zalogowaniu. Konsultacji online w iMed24 aktualnie udzielają lekarze specjaliści: - internista - pediatra - dermatolog - laryngolog - ginekolog - alergolog - neurolog - okulista - urolog
Wideokonsultacje w Centrum Medycznym iMed24

Co może lekarz w trakcie wideokonsultacji?

Lekarz w trakcie wideokonsultacji może:

  • udzielić porady medycznej,
  • zinterpretować wyniki badań,
  • udzielić informacji na temat przyjmowanych leków,
  • w uzasadnionych przypadkach wystawić skierowanie na badania lub konsultację (odbiór skierowania w Centrum Medycznym iMed24),
  • zlecić Pacjentowi odbycie wizyty stacjonarnej i/lub wezwać pogotowie
  • wystawić receptę (odbiór recepty w Centrum Medycznym iMed24),
  • przerwać wideokonsultację, jeśli ma do czynienia z zachowaniem Pacjenta naruszającym powszechnie obowiązujące prawo;
Pacjent w trakcie wideokonsultacji:
  • powinien zachować wszelkie normy powszechnie obowiązującego prawa;

 

Jakie są wymogi techniczne odbycia wideokonsultacji?

Pacjent powinien dysponować:

  • komputerem,
  • słuchawkami,
  • mikrofonem,
  • kamerą internetową,
  • przeglądarką internetową wspieraną przez platformę Comarch Concierge - Mozilla Firefox albo Google Chrome;

 

Jeśli Pacjent nie posiada abonamentu w iMed24 może wybrać najlepszą dla siebie opcję, by móc korzystać z wideokonsultacji.
Szczegółowy regulamin dostępny w recepcji iMed24.
 
Centrum Medyczne iMed24 zapisuje i przechowuje wideokonsultację (plik dźwiękowy bez obrazu). Dane te stanowią element indywidualnej dokumentacji medycznej Pacjenta.