Drodzy Pacjenci iMed24,
doskonale wiecie, że od dłuższego czasu podejmujemy liczne działania, które mają na celu zmniejszenie liczby wizyt niezrealizowanych z powodu nie pojawienia się Pacjenta na wizycie i nie poinformowania nas o fakcie nieobecności z odpowiednim wyprzedzeniem.
Wiecie, że jest to dla nas temat bardzo ważny, że prowadzimy różne kampanie informacyjne, że wprowadzamy szereg rozwiązań, które mają na celu przypominać Wam o wizycie i jej potwierdzeniu, dlatego z dużym zapałem przystąpiliśmy także do ogólnopolskiej kampanii społecznej #ODWOŁUJĘ #NIEBLOKUJĘ.
W kampanię angażują się publiczne i prywatne placówki zdrowia. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem wydłużonych kolejek do lekarzy specjalistów, który po części wynika z niestawiania się pacjentów na umówionych wizytach lekarskich, bez wcześniejszego ich odwoływania. Wcześniejsze anulowanie konsultacji daje zasób do wykorzystania innym osobom, które mogą znajdować się w ogromnej potrzebie zdrowotnej.
W naszej przychodni stosujemy następujący schemat przypominania Wam o potwierdzeniu obecności na wizycie:
- w przeddzień wizyty dostajecie pierwsze powiadomienie SMS w godzinach porannych
- jeśli nie odpowiecie, dostajecie drugie powiadomienie SMS w godzinach popołudniowych
- jeśli nadal nie będziemy mieli od Was potwierdzenia, z numeru +12 312 36 17 zadzwoni do Was nasza wirtualna rejestratorka - BOT.
Serdecznie zachęcamy Was do korzystania z rozwiązań, które prononujemy. Robimy to dla Was, dla Pacjentów, żeby terminy naszych usług były dla Was na bieżąco dostępne i dla naszego personelu, którego czas i zaangażowanie również bardzo szanujemy.
Zespół CM iMed24