Jak aktywować konto w Portalu Pacjenta?

Masz problem z aktywowaniem konta na Portalu Pacjenta? To nic trudnego! Sprawdź, jak to zrobić w kilku prostych krokach!

Czasami nie jesteście pewni, jak aktywować konto w naszym Portalu Pacjenta.

Oto krótka i czytelna instrukcja:

  1. Podaj recepcjonistce numer telefonu oraz adres e-mail.
  2. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail* otrzymasz wygenerowany automatycznie link, a na wskazany numer telefonu - kod SMS.
  3. Link skieruje Cię do aplikacji i miejsca, w którym musisz wpisać kod z SMS i nadać swoje hasło.
  4. Zaloguj się do Portalu Pacjenta przy pomocy nadanego hasła i zaakceptuj zgody oraz regulamin.
  5. Teraz możesz już korzystać z Portalu Pacjenta!
  6. Wyniki badań sprawdzaj w zakładce "Dokumentacja medyczna"**

*jeśli nie otrzymałeś linku do aktywacji sprawdź folder SPAM

**jeśli nie widać wyników lub wystąpił problem z aktywacją, zadzwoń: 12 376 31 31 lub napisz: kontakt@imed24.pl

Jeżeli jeszcze nie założyłeś konta, zerknij tutaj, dlaczego zdecydowanie warto je mieć ;)