Masz problem z aktywowaniem konta na Portalu Pacjenta? To nic trudnego! Sprawdź, jak to zrobić w kilku prostych krokach!
Czasami nie jesteście pewni, jak aktywować konto w naszym Portalu Pacjenta.
Oto krótka i czytelna instrukcja:
- Podaj recepcjonistce numer telefonu oraz adres e-mail.
- Na wskazany przez Ciebie adres e-mail* otrzymasz wygenerowany automatycznie link, a na wskazany numer telefonu - kod SMS.
- Link skieruje Cię do aplikacji i miejsca, w którym musisz wpisać kod z SMS i nadać swoje hasło.
- Zaloguj się do Portalu Pacjenta przy pomocy nadanego hasła i zaakceptuj zgody oraz regulamin.
- Teraz możesz już korzystać z Portalu Pacjenta!
- Wyniki badań sprawdzaj w zakładce "Dokumentacja medyczna"**
*jeśli nie otrzymałeś linku do aktywacji sprawdź folder SPAM
**jeśli nie widać wyników lub wystąpił problem z aktywacją, zadzwoń: 12 376 31 31 lub napisz: kontakt@imed24.pl
Jeżeli jeszcze nie założyłeś konta, zerknij tutaj, dlaczego zdecydowanie warto je mieć ;)