Czym są wideokonsultacje dla Abonentów iMed24?

Usługa wyłącznie dla Pacjentów posiadających abonament w Centrum Medycznym iMed24

Jest to nowy sposób świadczenia usług medycznych, który pozwala wykorzystać nowoczesne technologie w celu usprawnienia kontaktu Pacjenta z lekarzem. W ramach wideokonsultacji Pacjent z dowolnego miejsca łączy się poprzez zabezpieczoną platformę informatyczną Comarch Concierge z lekarzem  w Centrum Medycznym iMed24 i odbywa konsultację medyczną. 

 

Sugerujemy dodanie adresu:

https://imed24.comarch-healthcare.pl/ do zakładki „Ulubione” w przeglądarce internetowej.

Ponowne wejście do panelu możliwe jest tylko poprzez skorzystanie z powyższego linku.

 

imed24-lekarz-odbywa-wideokonsultacje-z-pacjentem

 

Jak rozpocząć korzystanie z wideokonsultacji w iMed24?

Z wideokonsultacji może skorzystać wyłącznie Abonent Centrum Medycznego iMed24.

Przed 1 telekonsultacją konieczna jest osobista wizyta w recepcji iMed24, gdzie każdy Pacjent otrzyma dane do logowania i szczegółowy regulamin. Niezbędne będzie podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu. Wideokonsultacje świadczone są za pomocą autorskiej platformy Comarch Concierge. 

 

imed24-osoba-rejestrujaca-sie-w-panelu-do-wideokonsultacji

Jak wygląda wideokonsultacja?

Pacjent inicjuje wideokonsultację z umówionym lekarzem w zarezerwowanym wcześniej terminie. Dostępne terminy widoczne są w panelu po zalogowaniu.  Z konsultacji medycznej online można skorzystać wyłącznie po uprzednim odbyciu osobiście przynajmniej 1 wizyty stacjonarnej u danego lekarza w iMed24. Konsultacji online w iMed24 aktualnie udzielają lekarze specjaliści:

  • internista,
  • pediatra,
  • lekarz medycyny rodzinnej; 

 

imed24-lekarz-przeprowadza-wideokonsultacje-z-pacjentem

Co może lekarz w trakcie wideokonsultacji?

Lekarz w trakcie wideokonsultacji może:

  • udzielić porady medycznej,
  • zinterpretować wyniki badań,
  • udzielić informacji na temat przyjmowanych leków,
  • w uzasadnionych przypadkach wystawić skierowanie na badania lub konsultację (odbiór skierowania w Centrum Medycznym iMed24),
  • zlecić Pacjentowi odbycie wizyty stacjonarnej i/lub wezwać pogotowie
  • wystawić receptę (odbiór recepty w Centrum Medycznym iMed24),
  • przerwać wideokonsultację, jeśli ma do czynienia z zachowaniem Pacjenta naruszającym powszechnie obowiązujące prawo;

Pacjent w trakcie wideokonsultacji:

  • powinien zachować wszelkie normy powszechnie obowiązującego prawa;

Jakie są wymogi techniczne odbycia wideokonsultacji?

Pacjent powinien dysponować:

  • komputerem,
  • słuchawkami,
  • mikrofonem,
  • kamerą internetową,
  • przeglądarką internetową wspieraną przez platformę Comarch Concierge - Mozilla Firefox albo Google Chrome;

Jeśli Pacjent nie posiada abonamentu w iMed24 może wybrać najlepszą dla siebie opcję, by móc korzystać z wideokonsultacji.

Szczegółowy regulamin dostępny w recepcji iMed24.

Centrum Medyczne iMed24 zapisuje i przechowuje wideokonsultację (plik dźwiękowy bez obrazu). Dane te stanowią element indywidualnej dokumentacji medycznej Pacjenta.

Już teraz podaj nam adres e-mail! I korzystaj na bieżąco z nowych promocji i zniżek w CM iMed24!

Poznaj naszą ofertę: