W związku z sytuacją sanitarno-epidemiologiczną oraz dużą absencją pracowników telefoniczny kontakt z recepcją będzie przez najbliższe dni znacznie utrudniony

Rekomendujemy umawianie wizyt do iMed24 za pośrednictwem platformy MojeZdrowie24

Drodzy Pacjenci,

mamy świadomość, że macie problemy z dodzwonieniem się do naszego centrum medycznego,

nie wynika to jednak z naszej złej woli czy niekompetencji,

ale z sytuacji sanitarno-epidemiologicznej oraz bardzo wysokiej absencji pracowników.

Rekomendujemy Państwu umawianie się online na wizyty do centrum medycznego za pomocą platformy MojeZdrowie24

Wystarczy wejść na stronę i bez żadego zbędnego logowania wybrać formę wizyty (online lub stacjonarna), specjalistę, do jakiego chcecie się umówić oraz dogodny termin.

Pacjentom, którzy posiadają u nas Portal Pacjenta rekomendujemy korzystanie ze swojego konta:)

Wdrożyliśmy ostatnio w Portalu szereg nowych rozwiązań, które zdecydowanie ułatwiają korzystanie z naszych usług:

Prosimy Państwa o wyrozumiałość i życzymy dużo zdrowia!

Zespół Centrum Medycznego iMed24